MENOY
ΚΑΛΑΘΙ

Όροι χρήσης COVID – 19 (Lockdown)

Λόγω της ιδιαίτερης κατάστασης η οποία προέκυψε λόγω της πανδημίας αλλά και ως αποτέλεσμα των μέτρων που εξαγγέλθηκαν από την κυβέρνησή, η εταιρεία μας θα ήθελε να σας ενημερώσει τους καταναλωτές  ότι πραγματοποιώντας παραγγελίες από το κατάστημά μας συναινεί με τα παρακάτω:

Σε περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή, θα έρθετε σε επαφή με αντιπρόσωπο των εταιρειών κούριερ με τις οποίες συνεργαζόμαστε έτσι ώστε να γίνει η χρηματική συναλλαγή. 

Το κατάστημά μας είναι σε συνεχή επικοινωνία με τις εταιρείες κούριερ με τις οποίες συνεργαζόμαστε οι οποίες μας έχουν διαβεβαιώσει ότι ακολουθούν όλα τα μέτρα ασφαλείας τα οποία ορίζει η κυβέρνηση.

 Έχοντας λάβει υπόψη τα παραπάνω, το κατάστημά μας δεν αναλαμβάνει ευθύνη για την τήρηση των μέτρων ασφαλείας από τους αντιπροσώπους των εταιρειών courier και παροτρύνουμε όλους τους πελάτες μας να πληρώσουν με ηλεκτρονικό τρόπο έτσι ώστε να ελαχιστοποιείται η επαφή με τρίτους.

Ενδέχεται να προκύψουν σημαντικές καθυστερήσεις στην παράδοση προϊόντων, λόγω του αυξημένου φόρτου εργασίας, τον οποίο αντιμετωπίζουν οι εταιρείες κούριερ, με τις οποίες συνεργαζόμαστε, ακόμα και για προϊόντα τα οποία είναι άμεσα διαθέσιμα, οι οποίες μπορεί να διαρκέσουν κατα μέσο όρο 30 εργάσιμες ημέρες.

Ενδέχεται να προκύψουν ελλείψεις και σημαντικές καθυστερήσεις στην εκτέλεση των παραγγελιών σε προϊόντα τα οποία δεν είναι άμεσα διαθέσιμα λόγω καθυστερήσεων στην κατασκευή ή και την παράδοσή από τους προμηθευτές μας.

Ενδέχεται να προκύψουν λάθη στην εκτέλεση των παραγγελιών από τις εταιρείες courier, με τις οποίες συνεργαζόμαστε, λόγω του αυξημένου φόρτου εργασίας τον οποίο αντιμετωπίζουν. 

Ενδέχεται να προκύψουν καθυστερήσεις έως 20 εργάσιμες ημέρες στην εκτέλεση των παραγγελιών από την εταιρεία μας λόγω του αυξημένου φόρτου εργασίας και πιθανής έλλειψης προσωπικού, καθώς δίνουμε την δυνατότητα στο προσωπικό μας να τεθεί σε αναστολή εαν αυτοί ή καποιος από το κλειστό τους περιβάλλον ανήκει σε ομάδα υψηλού κινδύνου.

Oι πελάτες μας έχουν κάθε δικαίωμα να ακυρώσουν την παραγγελία τους, ανεξάρτητα με το πόσες ημέρες πριν την πραγματοποίησαν, χωρίς κανένα επιπλέον κόστος. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει προπληρωθεί με οποιονδήποτε τρόπο (τρ. κατάθεση, κάρτα ή Paypal), η εταιρεία μας θα δώσει εντολή επιστροφής χρημάτων, στο τραπεζικό οργανισμό με τον οποίο συνεργάζεται, εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία γνωστοποίησης απο τον πελάτη.

Η αποστολή δεμάτων μεγάλου όγκου δύναται να πραγματοποιηθεί με μεταφορικές εταιρείες καθώς οι εταιρείες ταχυμεταφορών (courier) δεν δέχονται την παραλαβή και μεταφορά δεμάτων μεγάλου όγκου. Η επιλογή μεταφορικής εταιρείες γίνεται κατόπιν συνενόησης με τον πελάτη.

Η αποστολή δεμάτων μεγάλου όγκου ενδέχεται να πραγματοποιηθεί σε 2 ή 3 αποστολές καθώς οι εταιρείες ταχυμεταφορών (courier) δεν δέχονται την παραλαβή και μεταφορά δεμάτων μεγάλου όγκου. 

Για την ορθή εξυπηρέτηση των πελατών μας η εταιρεία μας δεσμεύεται στην παροχή

  1. Επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας (Order confirmation Email), 
  2. Επιβεβαίωση αποστολής της παραγγελίας (Order Shipped Email)
  3. Συνδέσμου στον οποίο ο πελάτης, χρησιμοποιώντας τον αριθμό της παραγγελίας του, μπορεί να βρεί την ταχυδρομική εταιρεία courier και το αντίστοιχο Voucher έτσι ώστε να παρακολουθήσει την πορεία της. (https://www.monpetit.gr/track)
  4. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση ο πελάτης δύναται ανά πάσα στιγμή να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς ή μέσω email μαζί μας για περαιτέρω διευκρινήσεις.

Η εταιρία μας δεν ευθύνεται εάν ο πελάτης δεν συμπληρώσει σωστά τα στοιχεία επικοινωνίας του, όπως αριθμό κινητού τηλεφώνου, λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κατ'επέκταση δεν λάβει ενημερώσεις σχετικά με την αποδοχή και εξέλιξη της παραγγελίας του.

Λόγω του μεγάλου φόρτου εργασιών η εταιρεία μας δεν δεσμεύεται σε καμία περίπτωση ως προς την παροχή περαιτέρω υπηρεσιών όπως: δεματοποίηση για δώρο, τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτη για ενημέρωση της πορείας της παραγγελίας, τηλεφωνική βοήθεια για συναρμολόγηση προϊόντων, χειροκίνητη μέτρηση διαστάσεων προϊόντων, παροχή φωτογραφιών προϊόντων πέραν αυτών που παρέχονται από τον κατασκευαστή και εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας ή και οποιαδήποτε άλλης μορφής ιδιωτικής εξυπηρέτησης. Οποιαδήποτε τηλεφωνική επικοινωνία από την εταιρεία ως προς τον πελάτη γίνετε καλή τη πιστή και χωρίς καμία δέσμευση από την πλευρά της εταιρείας ως προς τη συχνότητα ή την επανάληψη μονόπλευρης προσωπικής εξυπηρετήσης.  


Η εταιρεία μας θα κάνει ότι μπορεί για να ελαχιστοποιήσει όλες τις παραπάνω περιπτώσεις και να εξυπηρετήσει τους πελάτες μας όσο το δυνατόν γρηγορότερα, θέλουμε όμως να ενημερώσουμε το αγοραστικό μας κοινό ότι υπάρχουν κάποιοι παράγοντες τους οποίους δεν ελέγχουμε και για τις επιπτώσεις των οποίων δεν μπορούμε να θεωρηθούμε υπεύθυνοι


Με εκτίμηση

ΙΜΠΡΟΣ ΙΚΕ